* WYNIKI KONKURSU*

WITAM  DZIEWCZYNY. 
W końcu uporałam się z losowaniem zwycięzcy szmineczki. Postanowiłam zabawić się w przedszkolankę i trochę popisać i powycinać.Przyznam, ze zajęło mi to sporo czasu ale taki sposób wydal mi się bardziej  oryginalny. 

  

Liczba uczestników przerosła moje zamysły. Bylo Was 95 i chciałabym Wam wszystkim bardzo podziękować za udział. Chciałabym obdarować Was wszystkie ale nagroda jest tylko jedna. Jednak już dziś zapowiadam, ze nie jest to ostatni konkurs u mnie na blogu. Wkrótce będą kolejne.

Przechodzę do najważniejszego 
Szczęśliwym zwycięzcą jest JOANNA K   Gratuluje i czekam na info z adresem na maila kaskatre1985@wp.pl




Jeszcze raz dziękuję wszystkim bardzo. Teraz mogę zabrać się za zaleglosci i poodwiedzać Wasze blogi. Do nastepnego.

19 komentarze:

  1. Dziękuję!!!! Już ślę maila :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥


 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author