,,HELENA AND PRADA,, - FINALLY MINE ♥





Hejka Kochani !!
Dziś szybciutki pościk o moich dwóch nabytkach książkowych.
Wiem, przynajmniej przypuszczam, że większość z Was już dawno połknęła te dwie lektury, było o nich dość głośno jakiś czas temu. 

Helena 
Od dawna jestem wielką fanką Heleny , może przez moje zamiłowanie  do makijażu i kosmetyków ale i również przez jej charyzmatyczną osobowość.
Dzięki swojej pracowitości i determinacji osiągnęła ogromny sukces.Stała się założycielką i  posiadaczką ogromnego imperium.
,,Cesarzowa piękna,,



Prada 
Hmm Któż z nas nie przygarnąłby choć małego drobiazgu z logiem tej firmy ♥
Ja na samą myśl o słowie ``prada`` dostaję gęsiej skórki!!
Jestem bardzo ciekawa jak wyglądał i wygląda ten cały ekskluzywny  świat mody, kultury, architektury i sztuki. 



Filiżanka kawy,ciasteczko i do czytania. 



A Wy co sądzicie o tych dwóch lekturkach ???
















buziaki


4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! :) Super książki!: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej z nich, ale wyglądają zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki również nie czytała, ale postaram się nadrobić, mnie zafascynowała łyżeczka przy herbacie jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam, ale nie czytałam tych książek. Chętnie poznam Twoją opinię na ich temat! Także daj znać! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥


 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author